FANDOM

Kroniki Białych Baronii to kampania dziejąca się w podstawowym świecie D&D, rozbudowanym o nasze własne pomysły.

Odrobina tłaEdytuj

Białe Baronie to wspólna nazwa na rozległe połacie ziemi na zachodnim krańcu kontynentu, które niegdyś stanowiły najdalej na zachód wysunięte posiadłości imperium Nerathu. Wydobywano tu najwyższej próby biały marmur, od którego region ten bierze swą nazwę, a który zdobił zarówno lokalne budowle, jak i wzniosłe gmachy odległej stolicy imperium.

Dziś marmurowe pomniki i budowle w większości pokrył mech, a po dawnej świetności zostało tylko odległe wspomnienie.

Gracze i Mistrzowie GryEdytuj

Zasady domoweEdytuj

  • Rotacyjny Mistrz Gry: prowadzenie to świetna zabawa, ale i ciężki kawałek chleba. Żeby gra posuwała się regularnie do przodu, sesje będą prowadzone na zmianę, przez grających. Poza wyjątkowymi sytuacjami, jeden MG nie będzie prowadził dwóch sesji pod rząd. Nie każdy z graczy musi się z miejsca zobowiązywać do prowadzenia, ale mile widziane będą próby.
  • Nieobecności: w razie nieobecności, postać nieobecnego gracza "zostaje w domu" lub wybiera się na inną, niezwiązaną z sesją przygodę. Punkty doświadczenia będą przyznawane jedynie by wyrównać różnice poziomów w drużynie.
  • Imiona: imiona postaci powinny trzymać się kanonu fantasy i nie być czerpane z naszego świata (żadnych Bobów, czy Fredów). Nie będą też akceptowane postaci o imionach należących do znanych bohaterów książek czy filmów (żadnych Gandalfów, czy Aragorów). Gracze proszeni będą o wymyślenie oryginalnych imion, kierując się wskazówkami z Podręcznika Gracza, lub wybranie imienia z listy.